24-03-2019 - Vallibierna per Cap de Llauset i baixada a Rigüeño
24-03-2019 - Pic de Gel
23-03-2019

Sortim del refugi del Fornet i agafem la pista de Montgarri.
Al quart d'hora creuem el riu per un pont i comencem a enfilar-nos molt suaument en diagonal a buscar l'entrada de la vall. Al cap d'un quart d'hora mes en posem el esquis el peus.
Anem remuntant en direcció Nord entre mig del bosc que mica a mica es va obrint fins que arribem al peu de la coma que baixa del pic de Miques. Un entorn molt maco i totalment solitari.
Allà fent grans llaçades remuntem la pala N per la banda esquerra fins arribar a la cresta E. D'allà deixem els esquis i arribem a l'avantcim. El Pic de Miques es mes enllà però preferim no fer cim i aprofitar que la neu estarà en bones condicions
Els descens es magnific, per una amplissima pala nord amb una neu cremeta excel.lent. Continuem els descens per dins el bosc també amb molt bona neu fins on havíem començat al mati i en mitja hora mes tornem a estar al Fornet.

En defintiva un d'aquells cims oblidats i perduts on val la pena perdre's

Pujant amb l'impresionat Pic del Gel al fons

Pujant amb el Montaut al fons